piątek, 28 czerwca 2013

Dzisiaj koniec roku, czyli rozstanie się z klasą :( Nasza klasa przygotowywała apel więc większość naszych dziewczyn stała na scenie i śpiewając piosenkę beczała. Nie tylko my będziemy tęsknili za klasą. Nauczyciele sądzą, że byliśmy najlepszą klasą i nawet oni będą za nami płakać. Najgorsze jest to że rozstaję się z Gretą, bo idzie do innej gimbazy. Mam nadzieję, że dalej będziemy się spotykały, a najbardziej łączyć będzie nas blog. Mamy szczęście, że nasze szkoły są naprzeciwko siebie i po lekcjach będziemy się spotykały. Mamy zamiar te wakacje spędzić jak najlepiej i jak najdłużej być ze sobą i resztą klasy. Mamy takie postanowienie, że co roku będziemy organizować klasowe zjazdy żeby o sobie nie zapomnieć. Byliśmy i jesteśmy jak jedna wielka rodzina  nie chcemy się z sobą rozstawać. Niektórzy znają się nawet po 10 lat albo więcej. Ale odchodząc od smutnych tematów. W poniedziałek mamy zamiar (ja, Greta i Gośka) farbować włosy. Ja  tylko końcówki, a dziewczyny jak pozwolą im rodzice to całe. Jutro jadę do Wawy po moją sister. Jeśli pojedziemy do jakiś sklepów kupię coś dla Greci żeby cały czas o mnie pamiętała :)
Do smutania ;(   Buźka ;* Idę żreć groszek z ogródka :D

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Nocka

Rozi była u mnie na noc i porobiłyśmy masę przeróżnych zdjęć (większość, w zasadzie wszystkie śmiechowe :D ).

Tylko te nadawały się do opublikowania :D haha
Dzisiaj dzień zamulony. Koniec szkoły, nudne lekcje, gorączka. 
Ja już chcę tych wakacji jak nie wiem co, ale jednak żal mi opuszczać swoją klasę, szkołę. Dzisiaj na próbach do przedstawienia na koniec roku śpiewałyśmy piosenkę "Ale to już było" oraz "Ostatni raz". Każdy smutny i przybity :(
By Gicia :)



Odchudzanie

Próbuje się odchudzać od tygodnia, ale niekoniecznie mi wychodzi. :D Przez tydzień nie jem czekolady, biegam, jeżdżę na rolkach, ćwiczę, ale i też pije niezdrowe picie i żrę chipsy :3 Mam kolegę, który tylko biegał, chodził na treningi i schudł przez tydzień 3 kilo. Masakra -,- moja dieta na razie polega na tym, że po 22.00 pije tylko wodę. Połowa mojej klasy idzie jutro na wagary, ale ja jestem grzeczna i nie idę :D Mama jedzie ze swoją klasą do parku linowego i ja miałam jechać z nią, ale cóż wolę spędzić czas z koleżankami przez te 3 dni niż jechać z mamą. Poprosiłam Grecię żeby ze mną pojechała, ale niestety rodzice jej nie pozwolili :( Siedzę teraz i piję zimny napój energetyczny, bo jest strasznie gorąco. Zaraz idę po chipsy. Buziaki ;*


niedziela, 23 czerwca 2013

Hometown Glory

Hej! Dzisiaj z okazji dnia taty mieliśmy rodzinny obiad. Głównym daniem była kartacze. :) Razem z moją młodszą kuzynką poszłyśmy na łąkę i nazbierałyśmy dużo kwiatów. Po powrocie do domu Zosia zrobiła wianuszek. Wyszły z nim całkiem fajne zdjęcia. A oto kilka z nich :

Nutka na dziś                     Buziaki :*