niedziela, 21 kwietnia 2013

SuNdAy :D

Dziś bez Greciaka, ale musi być. ;) Niedziela czyli kościół, a po kościele na basen ! Tak spędziłam dzisiejsze popołudnie. Teraz zjem obiad i lecę na zakupy.  Muszę kupić sobie ciuchy.Na szczęście tam jadę, a nie idę. Dziś jest zimnawo nie wiem jak tak można jednego dnia gorąco, drugiego zimno. Ja już chcę lata... i wakacji. Komu chce się jeszcze chodzić do szkoły? Mogłoby się spać całymi dniami lub grać w kosza. :D Niestety trzeba czekać do weekendu :( Jeszcze tylko 6 dni do kolejnego. Czekam . Pa ;)

1 komentarz:

Dzięki za każdy komentarz :D
Obserwujesz? Napisz.
Dasz linka do bloga? Wejdziemy.